PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 2 iunie 2017

POEZII...NOSTALGIE,RUGA..

De colorat cu verde

-------------------


dacă aş fi iarbă,
ah, dacă aş fi iarbă, aş iubi gleznele 
de copii şi fuga nebună,
aş iubi râsul tinereţii, sărutul din crâng
şi aş mai iubi roţile zorilor învârtind 
zilele fără coviltir

ce aş mai iubi, dacă aş fi iarbă,
copitele cailor şi fructele putrede,
aş iubi pietrele dogorind, zorelele 
agăţate de garduri,
şi, cu fiecare ploaie, perdeaua rece
dintre cântec şi anotimp

dar eu sunt o carte pe genunchii 
vieţii, o carte de colorat cu verde 
speranţele goale

////////////

Pe frunze-ngălbenind deodată
----------------------------

Mai scrie-mi, Doamne, o scrisoare,
Atât îmi place cum îmi scrii,
Pe ape-adânci, cu unde clare,
Când nori anunţă 
Că nu vii.

Şi numai versul ce-l aşezi
Pe frunze-ngălbenind deodată
Mi-arată, Doamne, cum vibrezi
Când vântu-l prinzi 
Şi-l pui să bată.

Adeseori tăcerea Ta
Mi-e cea mai dulce-apropiere,
Căci Tu nicicând nu m-ai lăsa
Să-Ţi pun pe limbă
Numai miere.

Mai spune-mi, Doamne, despre Tine,
Cum de ţii, şi-azi, toate-mpreună,
Din ce străfulgerări divine
Se naşte-o strângere 
De mână.

Sau scrie-mi, uite, de-ai o clipă,
Pe-un fulg de nea, doar ca să ştie
Şi-al meu iubit cum se-nfiripă,
Ca din Nimic,

O Poezie.

mi-am împletit părul
--------------------

mi-am ţesut cămaşă
din fire de ploaie
să fiu frumoasă în ochii lui
să-i alunec pe suflet
în şoaptă
ţâşnind murmur
de dor dintr-o lacrimă
coaptă

mi-am colorat umbrele
ca pe frunze
în goană prin anotimpuri
ameţitoare
să fiu frumoasă în palma lui
culegând cuvintele
din copacii cu roade
amare

mi-am împletit părul
cu izvoarele nopţilor
să-mi fie întuneric să caut
luna ori soarele
prin trupul lui ce va aprinde
în ultimul ceas
la flacăra inimii
veşnice felinarele
#################################

aşa de frumoasă
---------------

în fiecare dimineaţă
mă nasc pentru tine
iau chipul unui cuvânt
părăsesc trupul viselor
sunt

aprind cu soare
lumânările răsărind din
pământ
sărut pereţii albaştri
ai cerului
sunt

doamne ce boabe
de rouă pe obrajii vieţii
mă-ncrunt
eu aşa de frumoasă
nu am fost de când
sunt
*******************************
Azi
----

Azi, Doamne, doar atâta ştiu,
Că ne-ai lăsat icoana Ta,
Oglindă spre-a ne fi-n pustiu,
Când chipul ni-l vom cerceta


Că doar nădejdea mai alungă
Cumplita îndoială – fiara
Sărind la suflet să-l străpungă
Pe omul ascuţindu-i gheara


Şi ştiu ce mult o să ne doară
Când truda va lua sfârşit,
Atunci, pentru întâia oară,

Că-n Tine Nu ne-am odihnit


***************************
Bună seara pasăre-suflet
------------------------

Bună dimineaţa pasăre-suflet
Flanând pe coridoarele
Cerului

Bună dimineaţa cuvânt desculţ
Ce te adapi din izvoarele
Nostalgiei

Aici în această câmpie cu patimi
Şi ciocârlii
Vom ridica un munte tandreţii
Cu vârful până la nori

Bună seara
Pasăre-suflet

Bună seara
cuvânt desculţ

&&&&&&&&&&&&&&&&&&



sentiment uitat


undeva în inima mea e o cicatrice
s-a mutat cu chirie
nu doare
dar
pulsează insistent
*****


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu