PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 11 iunie 2017

PRIM AJUTOR -- *Cea mai buna planta in prim ajutor: * *ardeiul iute rosu! *

Andrei Dorin
PRIM AJUTOR -- *Cea mai buna planta in prim ajutor: *
*ardeiul iute rosu! *
*Opreste sangerarea, oricat de puternica ar fi, in doar 10 secunde! In
plus, opreste atacul de cord! Ardeiul rosu a fost utilizat continuu, de
peste 9.000 de ani, de amerindieni, ca aliment si medicament** deopotriva.
Iuteala din gustul sau este datorat prezentei capsaicinei, ingredientul cel
mai activ*
* din ardeiul iute. In mod surprinzator, “iuteala” nu reprezinta un gust,
ci mai degraba o senzatie. Nu exista papilele gustative asociate cu aceasta*
*Capsaicina. Ardeiul rosu este planta care ar trebui sa nu lipseasca din
cabinetul niciunui medic de familie si nici din trusa medicului urgentist.
Si asta pentru ca ardeiul rosu opreste extrem de rapid sangerarile severe
in doar cateva secunde. In afara de asta, planta are multe alte beneficii
de sanatate exceptionale, precum oprirea unui atac de cord in doar cateva
minute de la ingestie. Iata ce declara de exemplu un medic american: “In
35 de ani de practica, nu am pierdut niciodata un pacient cu atac de cord,
in vizitele de la domiciliu, iar motivul este acesta: atat timp cat inca
mai respira, le recomand pacientilor sa toarne o lingura de ardei rosu
pisat intr-o cana de apa fierbinte”.
Cum se utilizeaza ardeiul rosu pentru
ranile externe?In mod normal, pana cand veti numara la zece, sangerarile
abundente ar trebui sa se opreasca complet dupa administrarea de ardei
rosu. Praful de ardei iute se aplica din belsug si direct pentru a reducere
sangerarea sau rana. Aplicand astfel, sangerarea trebuie sa se opreasca in
termen de 10-15 de secunde. Ardeiul iute poate fi folosit pentru taieturi
mici si zgarieturi. Daca avem de-a face cu o rana mare care sangereaza
abundent, sunati la Salvare, dar, in acelasi timp, puneti o multime de praf
de ardei iute. De ce opreste sangerearea? Pentru ca ardeiul iute contine un
puternic stiptic (o substanta capabila sa opreasca sangerare atunci cand se
aplica pe o rana.) *
*Ea face acest lucru prin egalizarea rapida a tensiunii arteriale si
declansarea coagularii sangelui. Nu numai ca sangerarea se opreste rapid,
dar ea si dezinfecteaza in acelasi timp, asa ca nu trebuie sa va faceti
griji cu privire la infectie. Surprinzator, multi oameni spun ca praful de
ardei iute rosu nu ustura atunci cand este aplicat direct pe o rana
deschisa!*
*Iata ce spune Dr. Richard Schulze cu privire la acest subiect: “Nu exista
nicio planta care opreste sangerarea mai repede decat ardeiul iute rosu,
chiar si pentru hemoragia interna. El nu numai ca opreste sangerarea, dar
si curata, dezinfecteaza, si chiar etanseaza rana. In plus, el nu arde. Pe
rani proaspete deschise, nu se simte nimic. *
*Cantitatea mare de vitamina A si vitamina C din ardeiul iute rosu curata
si dezinfecteaza”.*

Un comentariu:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere