PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

CELEI CARE PLEACA.......


S U N T S I N G U R ......

Pe-altarul dragostei , pierdute ,
Trecut , prezent , se-amestecau confuz ….
In fata mea , se ridicau redute ,
In ochii tai , citeam numai refuz . 

M-ai parasit , pe strazi fara de nume ,
Intr-un amurg cuprins de remuscari ….
In viata mea , se prabusea o lume ,
Norocul meu , se risipea in zari .

Pasii nostri , isi pierdeau cadenta , 
Tu , te-ndepartai , fara-ndurare …..
Eu , tintuit , mimam indiferenta 
Pe strada cotropita de-nserare .

Te-am strigat , cuprins de cutezanta ,
Dar dorul meu , trecea pe langa …..
In toamna , istovita de speranta ,
Frunzele , se straduiau sa planga .


M-ai parasit cu totul , si o stiu , 
Oracolul , a incetat sa minta …..
Prin vechiul burg , acum pustiu ,
Ma poarta pasii , singuri , fara tinta . 
X
Cortina iubirii , am tras-o , tacut …….
Sunt singur , iubito , dar nu sunt pierdut !.


Cluj , nov. 2002 
nibasus
@ nibasus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu