PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

CU POEZIA PRINTRE ANOTIMPURI...



De fapt, ce sunt eu? Primăvara, mugur plăpând de salcie care se frânge în floare, vara, mac ce însângerează lanurile de aur, toamna, frunză galbenă şi uşoară purtată de vânt, iarna, fulg delicat de nea ce se va topi prin mizerii. Fiecare anotimp îmi aminteşte că sunt o umbră pe pământ.
citat din 7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777

Destin-când vine toamna

Nu-mi ajungi şi n-avem timp
În fiecare scurtă zi,
Aşteptăm nopţi mai lungi
Să ne putem şi noi iubi.
Mi-a căzut pe gură frunza
Unui ultim arbor frânt,
Moare vara, moare vara
Şi vine toamna pe pământ
Ia-ţi pe umăr haină groasă,
Ia-ţi flanelul tău răsfrânt,
Moare vara, moare vara
Şi vine toamna pe pământ.
Desfrunziri – eu mai mor tu mai mori,
Înfrunziri – şi-nviem uneori.
Mi-a căzut în noapte mâna
Când am vrut să te descânt,
Moare vara, moare vara
Şi vine toamna pe pământ.
Unde e căldura verii,
Paşii noştri unde sunt,
Moare vara, moare vara
Şi vine toamna pe pământ.
Desfrunziri – eu mai mor tu mai mori,
Înfrunziri – şi-nviem uneori.

  versuri de
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
 
Te-ascult cu urechea ,
Te cercetez cu ochiul ,
Cu nările îți simt parfumul
Și-mi tulbur mâinile cu vraja
Și poezia , trupului de floare .

Când urechea nu te mai aude
Și ochiul nu te mai vede ,
Când nările îți pierd parfumul




Și mâinile îți uită poezia ,
Te-aud , te văd , inspir parfum
Și mă îmbăt de poezie ,
Trăind înfiorarea clipei ,
Cu sufletul .
Și , tot cu el ,
Simt gustul trecătoarelor iubiri
Și albul plin de întrebări ,
Al iernii , ce va fi să vină ....

Iubito ,
Ce-i sufletul ?
Și fericirea , ce-i ?


Adaugat de : nibasus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu