PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 7 noiembrie 2013

Florin end guitar - Folk - “I love music and poetry”


ILEANA VEST


Ceream prea mult


Ceream prea mult așa se pare
Și clipelor de așteptare
Le-adăugam aripi din frunze
Obișnuit să cauți scuze
Și să te-ntorci din întâmplare

Ceream prea multul din nimic
Furam clepsidrelor nisip
Dar n-ai văzut preocupat
De alte frunze care cad
De ce-ai mai fi venit ?

Înstrăinanți de-un anotimp
În care-ți așezasem nimb
Din tot frumosul ce-l păstrez
Doar să te înseninez
Ceream ceva la schimb...?

Poate că,da,cerusem știu
Să-mi colorezi din cenușiu
În alb un gând care-a durut
Dar nu ceream cu împrumut
Și azi e prea târziu

...
..

Carmen Enache Actuala


căntec fără sfârşit

ce se întâmplă suflete
de-mi respiră inima tăcere şi
privirea însetată de atâta timp în infinit ?

povestea cuvintelor rostite
se învârteşte ducând paşii către genune
mă întorc la tine să-mi caut dor de vorbe

te caut şi mă las găsită

mă recunoşti sau îţi sunt necunoscută?
tu cine eşti de unde vii?
mă întrebi a câta oară?

trecatoare prin a ta viaţă
mereu îţi sunt un debut
atâta dor într-un necunoscut!

totul atât de simplu şi posibil
cu simfonia iubirii străbat acelaşi drum
vers cu vers
strofă cu strofă
să nu surâzi crezând în nebunie

îţi aminteşti iubirile trec strada
unele aleg capătul lumii
altele îşi schimbă soarta

iubirea mea nu are moarte se muta mereu într-un început

de la o vreme mi s-a pitit frigul în suflet
veniri
plecări pe aceiaşi cărare
dacă
într-o zi nu te voi mai găsi
oare ?

s-a lăsat frigul în anotimp şi un vânt rece dinspre nord
ne învaluie

îmi eşti şi-ţi sunt
acopăr cuvintele cu o năframă de infinit

a venit noiembrie

brrr ..ce frig!
..
Angelina Nadejde


A fost odată…


N-am ştiut să zburăm
împreună spre cer.
Tu prea sus...
Eu prea jos,
ca un fluture trist
într-un vals vienez
printre crini,
ucigaşi
cu miresmele dulci.
Tu- un vultur semeţ
şi orbit de –nălţimi
căutând,
ispitind,
prada-n laţ să o prinzi...
Ai căzut din înalt;
şi rănit de înşelări,
amăgit de iubiri
şi sătul de trădări,
răscoleşti amintiri.
Cauţi fluture frânt,
Rătăcit pe pâmânt.
Şi ai vrea să-mi mângâi
Aripi smulse de dor...
Răstignită de vânt,
Eu nu vreau să-ţi mai fiu
Azi pereche în zbor.
.........................................
Cine esti?...
Cine sunt?

Nu-mi mai eşti...

Publicate de Florin Țuțuianu-IN " Florin end guitar - Folk - “I love music and poetry”.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu