PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 18 noiembrie 2013

MEMENTO MORI DE Grigoras Traian ( Grig.-Senior) ...!(LUI BRANCUSI)-

 MEMENTO MORI...!


Seara întârzie...
Noaptea intră pe furiş..
Poposesc cu tine:
În Parcul legendar- Cunoscut în lume...
De vis..!.
Am văzut, la propriu:
COLOANĂ INFINITULUI...!
Geometrie în abis..!
Am păşit împreună- De mână, strâns
Pe sub:
POARTA SĂRUTULUI
Clipa emoţie- Ne-a pecetluit...!
La capătul aleii - Ne-am aşezat, cuminţi:
LA MASA TĂCERII...!
Am stat un minut- Cat un veac...!
Am admirat:
Aşezaţi pe scaunele rotunde- De piatră masiva-
Din jur..
Genialitatea simplităţii.!..
Simţim revelatia- Exstentei-
Încorporată, de filozofie-
Aici...!
Opere celebre- Realizate, de un român:
Pe nume- Brâncuşi...!
Te învit - Iubito...!
Să conştientizăm, din plin:
Misterul, în trepte, trăit...:
Trecând, în revistă -
Sclupturile de geniu -Pe care le-am pipăit..
Piese de şah aristice, originale-
Aflate pe Pământ- Numai aici...
Deschizătoare- De şcoală de sculptură -
Mondială..
... Ce abia, le-am văzut
Impresionaţi, puţin spus...
În dragostea noastră
De vizitatori, fericiţi...!

Grig. - Senior (Pseudonim)
Tg. Jiu, 20.10.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu