PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

POEZIE

Ajută-mă să mă aduc aminte ...poezie de Lucian Avramescu


PUBLICAT DE VICTORITA PADURARU



Ajută-mă să mă aduc aminte

Ajută-mă, iubito, să mă aduc aminte
eram fericit să lupt ca un copac care îngăduie furtuna
eu, mereu la post și vântul mereu în cazemata lui de vânt,
și amândoi, dușmănoși și înfrățiți,  întruna.

Ajută-mă, iubito, să mă țin minte
uite, urc dealul iar dealul s-a lungit și nu-l mai ajung
cuvintele au și ele o înălțime
și mă pierd uneori în densitatea lor de crâng.



E toamnă iar, am mai basculat peste pajiști o vară,
manuscrisele fără valoare, foaia aceea creponată.
Ți-am scris o poezie pe șold
și când m-ai rugat să ți-o citesc,
ploaia – altfel cine? – o ștersese toată.

Trăiesc pe un pământ care nu mai este
iar amintirea lui mă latră ca un copoi
chiar și tu iubito te-ai desdoit nițel
scoțând o silabă din cuvântul amândoi.

E toamnă din nou, cum o fi toamna pe lună?
Furnicile își fac mușuroaiele ca aici?
Pe lunatici îi cuprinde vreodată dorul?
Sunt foarte curios unde iernează pe lună țepoșii arici.

Ajută-mă, iubito, să mă aduc aminte
Cum să fiu eu cântecul pe care l-am uitat?
Vorba lui Geo Dumitrescu, am nevoie de certitudini
Nu vreau certitudinea lui care consta în
cele patru picioare de la propriul pat.

Lucian Avramescu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu