PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 14 noiembrie 2013

POVESTEA VIETII NOASRE..

NOI.....OAMENII.........BY VIORICA REBECA.
Fotografie: NOI.....OAMENII..........

Nu există timp pt mai nimic, toate au un gust de haos şi comercial dar sufletul are nevoie de hrană sufletească, inima de iubire astea de unde le culegi ?dacă mai toţi se hrănesc şi caută în locuri greşite aşa ceva nu găseşti la colţ de stradă, aşa ceva nu întâlneşti oriunde dacă totul e comercial iar cuvintele se aştern prea uşor in pagini date prin copy-paste, dacă emoţiile din noi nu au baze reale.Mulţii uită că oamenii din spatele monitorului pot fii şi altfel pot fii şi sinceri şi sensibili şi frumoşi la suflet şi nu toate au ca scop provocarea şi flirt ci o comunicare frumoasă de gânduri şi zâmbete din inimi pt inimi deoarece se întâmplă adesea ca să treacă zile în şir şi nimic să nu aducă ceva frumos în viaţa unora şi întâlnim pers poate doar pt a învăţa ceva, a vedea că suntem fericiţi şi nu ştim sau pur şi simplu virtualul oferă  şi altceva decât fals şi profile spectaculoase uneori e necesar privit dincolo de ce pot vedea ochii şi înţeles dincolo de cuvinte.Însă până când toate astea vor fii înţelese vă doresc să întâlniţi cât mai mulţi oameni frumoşi la suflet!

"Nu există timp pt mai nimic, toate au un gust de haos şi comercial dar sufletul are nevoie de hrană sufletească, inima de iubire astea de unde le culegi ?dacă mai toţi se hrănesc şi caută în locuri greşite aşa ceva nu găseşti la colţ de stradă, aşa ceva nu întâlneşti oriunde dacă totul e comercial iar cuvintele se aştern prea uşor in pagini date prin copy-paste, dacă emoţiile din noi nu au baze reale.Mulţii uită că oamenii din spatele monitorului pot fii şi altfel pot fii şi sinceri şi sensibili şi frumoşi la suflet şi nu toate au ca scop provocarea şi flirt ci o comunicare frumoasă de gânduri şi zâmbete din inimi pt inimi deoarece se întâmplă adesea ca să treacă zile în şir şi nimic să nu aducă ceva frumos în viaţa unora şi întâlnim pers poate doar pt a învăţa ceva, a vedea că suntem fericiţi şi nu ştim sau pur şi simplu virtualul oferă şi altceva decât fals şi profile spectaculoase uneori e necesar privit dincolo de ce pot vedea ochii şi înţeles dincolo de cuvinte.Însă până când toate astea vor fii înţelese vă doresc să întâlniţi cât mai mulţi oameni frumoşi la suflet!"


SUNT UN SIMPLU OM... ......

"Sunt un om care vede viata ca o poveste, o poveste care nu e plina numai de fericire. O poveste de viata a unui om obisnuit dar care incearca sa faca din nimicurile vietii ceva frumos.Imi plac lucrurile simple, imi place sa ma bucur de viata si sa o traiesc alaturi de cei dragi. Admir persoanele puternice si care au reusit sa devina ceva prin propriile forte. De-a lungul vietii am invatat ce inseamna dezamagirile. Am invatat ca poate dura ani sa castigi un lucru si doar o secunda sa il pierzi.Am invatat ce inseamna prietenii adevarati, am invatat sa fac o selectie asupra persoanelor pe care trebuie sa le am langa mine, am invatat ca de cele mai multe ori persoanele in care ai cea mai multa incredere acelea te dezamagesc. Am invatat sa ma descurc singura.Nu sunt perfecta si nici nu vreau! Vreau doar sa fiu inteleasa si acceptata asa cum sunt. Si ... as vrea ca si oamenii sa invete sa ii caracterizeze pe ceilalti dupa frumusetea sufletului si nu dupa aspectul fizic. Insa orice s-ar intampla, eu voi continua sa imi vad viata asa cum consider eu ca este mai bine si mai decent. "
...
VIATA ESTE UN FIOR CARE ZBOARA...

"Trebuie sa ramanem simpli si coerenti pana la sfarsit, chiar si cu pretul ca vom fi luati in deradere de multi, de a nu fi intelesi de altii, chiar si cu costul singuratatii........Si amintiti-va........: sa ramaneti aceiasi, intr-o lume care se zbate sa transforme fiintele umane in niste exemplare comune, aceasta inseamna sa duci batalia cea mai cruda in viata. Probabil ca viata este prea scurta pentru a ne da seama de cat este de frumoasa...In inima, aici locuieste viata noastra in aceasta casuta asa de imprevizibil de frumoasa, care se misca, se joaca, danseaza existenta noastra...
Fiecare dintre noi ar trebui sa se bucure de fiecare minut, secunda, pentru ca este posibil sa-ntalnesti ceea ce nu ai vrea sa-ntalnesti niciodata...si chiar atunci cand mai putin te astepti................................................................
VIATA ESTE UN FIOR CARE ZBOARA...E TOTUL UN ECHILIBRU DEASUPRA NOASTRA..."
...
VINE O VREME...........

"Vine o vreme cand realizam ca tot ce am trait au fost doar iluzii...realizezam ca am pus sufletul in palma unor oameni care nu au stiut sa il pretuiasca...iar tot ce au facut a fost sa il arda ,putin cate putin.Si totusi mergem mai departe ...de fiecare data pe drumul vietii...un drum pe care trebuie sa il strabatem pana la capat...un drum cu multe denivelari dar nu depinde de noi unde este acel capat.Tot ce trebuie sa facem este sa il urmam pas cu pas.Uneori poate din neatentie ne impiedicam si cadem,dar ne ridicam,chiar daca fiecare cazatura doare, ne spalam cicatricile cu lacrimi sperand ca de acum incolo drumul va fi drept.Dar oare va fi? Noi stim bine ca nu,dar ne impunem sa credem asta,cum altfel vom merge mai departe?Incercam sa intelegem de ce oamenii pe care ii iubim cel mai mult, de multe ori, ne dezamagesc cumplit...de ce ne confunda bunatatea cu naivitatea,de ce ne vad greselile dar nu si partea buna? De ce unii intineaza iubirea transformand-o in sclavie? De ce se cred indreptatiti sa fure viata celor ce se ofera lor cu toata fiinta?...Nimeni nu are putere asupra nimanui de pe pamant...toti suntem egali...toti avem un suflet....................................
Nu sunt perfecta si nici nu pretind a fi, am greselile mele, poate...sau mai degraba cu siguranta am ranit oameni dar, niciodata voit.Am invatat sa raspund raului cu bine si cel mai important pentru mine este ca am invatat sa iert,sa nu port pica nimanui,oricat de mult m-ar fi facut sa sufar..un singur lucru nu pot face...nu pot uita...Vine o vreme cand iti dai seama ca fiecare bucurie sau zambet tine pret de o clipa...ca tot ce dai e gratis iar ce primesti are un pret...Realizezi ca iubirea este puntea pe care se plimba durerea dar te incapatanezi sa mergi pe ea. Aproape ca nu mai este ceva care sa te sperie ,devii imun la suferinta si tot ceea ce iti ramane de facut este sa iti tii sufletul strans in palma,sa-ti protejezi farama de lumina, apoi...sa ridici ochii spre cer...stii bine ca de acolo vine, IUBIREA,IERTAREA,JUDECATA,PUTEREA de a merge mai departe."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu