PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 19 noiembrie 2013

TOAMNA MEA...

TOAMNA MEA
http://ro.netlog.com/george1940/blog/blogid=1620782
Toamna mea de frunze, ramuri și noblețe,
Lasă-mi orizontul să ajung la tine,
Pe-un talveg de viață, c-un toiag de bine,
Care-au fost odată flori de tinerețe.

Toamna mea bogată, sunt sărac ca vântul,
Dar din stropi de rouă îți fac diamante,
Plou prelung cu lacrimi de iubiri galante
Și cobor la vale să-ți sărut pământul.

Ochii-mi sunt tăciune, văzul mi-i orbire,
Simt în nori apusul, murmur dimineața,
Scot din zestrea vremii visele și viața,
Vreau s-ajung la tine, scumpa mea privire.

Visul meu de toamnă, toamna mea din vise,
Îți mai simt fiorul ce clipea prin stele,
Când, c-un dor de munte, mă-nălțai la ele,
Să-ți sărut privirea de pe creste ninse.

Astăzi nu mai caut ce-am pierdut odată,
Zarea-i plumburie sub ocheanul vremii,
Simt răcoarea ploii și căldura iernii
Și ograda-mi pare simplă și curată.

Toamna mea de aur, tristă cum mi-e gândul,
Ochii tăi sunt zboruri din vechimi venite,
Cețurile-s albe, visele-ostenite,
Dar mai sus ca cerul, urcă-n noi Cuvântul.

Am ajuns la tine, toamna mea bătrână,
După-o vară lungă, după-un drum de-o viață,
Ca un jar de doruri, ca un rug de gheață,
Gol de plinătatea care-i, azi, țărână…

Gheorghe Văduva,
București, 12 noiembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu