PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

duminică, 1 decembrie 2013

BY VICTORITA PADURARU-BLOG-MUZICA SI POEZIA,PRIETENII SUFLETULUI MEU

 Când lacrimi mari se scurg pe faţa ta

                                                                                                                                                            
"Când lacrimi mari se scurg pe faţa ta
Te-aştept să vii degrabă lângă mine,
Chiar dacă ajutor nu îţi pot da
Voi plânge trist alăturea de tine.
De ai să rătăceşti în noaptea grea
Când de amar potecile sunt pline,
Nu am să fiu pe cerul tău o stea,
Doar voi păşi pe-acelaşi drum cu tine.
Dacă un vis prea greu te va durea
Când sufletul îţi este în furtună,
De n-am să pot urgia alina
Putem visa o viaţă împreună.
Iar dacă-n acest veac îndoliat
Ţi-e inima prea plină de suspine,
Cu mine şi cu lumea împăcat
Voi suspina alăturea de tine.
Cum să te-ajut, e doar un amănunt
Că-mi eşti pe veci şi că pe veci îţi sunt ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu