PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 19 februarie 2014

Definitii lirice - de Octavian PALER

Versuri din volumul "UMBRA CUVINTELOR" - Definitii lirice - de Octavian PALER - 1970
DEFINITIA PASULUI ABSENT

Doar un pas ne desparte ,
Nu stiu daca pasul absent
e al meu
sau al tau .
Tu stai pe un mal al lui
eu pa altul
si intre noi curge noaptea .
Ca sa ajungem atat de aproape
ca sa ramanem atat de departe
doar un pas ne desparte
si intre noi curge noaptea continu
prin pasul absent

DEFINITIA DESPARTIRILOR

Nu stiam ca floarea amara a singuratatii
are , daca o atingi pe obraz
sunetul unor pasi care pleaca .




DEFINITIA LINIILOR PARALELE

Tu mergi langa intrebarile mele
eu merg langa linistea ta .
Tu mergi intre zorii dragostei mele ,
eu merg catre amurgul parului tau

DEFINITIA UNUI STRIGAT

Ti-as spune ceva ,
despre noi ,
despre zapada de afara ,
despre dragostea mea .
Ti-as spune ceva ,
orice ,
numai sa nu creasca iarba tacerii intre noi .
Ti-as spune ceva ,
ce ai stiut ,
dar a - nceput sa creasca iarba tacerii intre noi
si s-au ratacit sunetele din cuvantul tarziu

..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu