PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 21 februarie 2014

Gând de prețuire pentru Constantin Brâncuși (n. 19 februarie 1876, Hobița, Gorj — d. 16 martie 1957, Paris).

"Sculpturile mele sunt fecioarele mele!... Le gătesc ca de nuntă!...Arta ar trebui să fie numai bucurie!... De aceea, nu există "artişti", ci numai oameni care simt nevoia să lucreze, întru bucurie! Să cânte, asemenea păsărilor!"

Gând de prețuire pentru Constantin Brâncuși (n. 19 februarie 1876, Hobița, Gorj — d. 16 martie 1957, Paris).
Nu-mi mai place ·  ·  · 19 februarie   · 
..

Un comentariu:

  1. Intr-una din cugetările sale (devenite mai târziu aforismele lui Brâncuși) spune ca ”arta nu este o întâmplare” si intr-adevăr prin talentul său și muncă neobosită a realizat minunatele sale creatii. Si a fost un deschizător de drumuri pentru sculptura modernă, a adus prestigiu ca român și o contribuție valoroasă la cultura universală.
    GRM (motivepentrucondei.wordpress.com)

    RăspundețiȘtergere