PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 20 februarie 2014

LA POARTA SUFLETULUI..

..
*Celui care știe să aștepte, timpul îi deschide orice ușă. proverb chinezesc

"Am închis anumite uşi. Nu din cauza mândriei, incapacităţii sau ignoranţei, ci...pur şi simplu pentru că nu duceau nicăieri…"

Nu poți bate la nesfârșit în poarta unui suflet pe care stă mare un afiș cu ''ÎNCHIS''... mai ales dacă ușa aceea ți-a fost trântită în nas cu indiferență... Fă stânga-mprejur și mergi cu Dumnezeu, iar cu fiecare pas făcut repetă-ți în gând:
''Dincolo de acea ușă nu e nimic bun pentru mine...ceea ce-i trebuie sufletului meu este chiar aici, dincoace de ea...''via Ladybug

Gândul meu e în drum spre tine, inima mea e la ușa ta...mă primești în visul tău?
Sunt un suflet cald care vine și îți spune la culcare...NOAPTE BUNĂ!!! Prieten/ă drag/ă...

..*Pe cine cauți tu ?
...pe cineva care să te țină strâns de mână...care să te strângă tare în brațe...să te conducă atunci când ai nevoie, să se lase condus/ă când nu găsește drumul spre ieșire...
Cineva care să îți înțeleagă alegerile ciudate uneori, să te înțeleagă că ai nevoie de spațiul tău, de nebunia ta când suferi, când ai obosit...să te aștepte cuminte să îți revii...
Cineva care să știe că pentru tine contează cuvintele, dar și gesturile mici, nebunești...
Cineva care îți dă libertate cât să nu te simți sufocat/ă...și care e gelos/geloasă atât cât să simți că ține la tine...
Cineva care să asculte o melodie...și să se gândească la tine...o persoană cu care să te simți în largul tău...și care să te aprecieze pentru felul în care gândești și pentru nebuniile pe care le faci...
Cineva care să te înțeleagă că în ciuda vârstei uneori te comporți ca un copil dar alteori îți dorești să porți o discuție serioasă...
Cineva care să îți accepte și defectele, să te accepte așa cum ești...să te iubească așa cum ești...
Ți-aș dori ca cineva să îți iubească și ochii, și chipul, și trupul...și...mai ales...sufletul...!!!

Dacă strigi, te aude toată lumea.
Dacă suspini, te aude cine e lângă tine.
Dacă suferi în tăcere, te aude numai cine te iubește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu