PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 4 februarie 2014

ULCIORUL -de Omar Khayam

...
..

ULCIORUL 

de Omar Khayam

Rămâi să mai ciocnim o cupă
La hanul vechi de pe coclauri
Căci pentr-un vin şi pentru tine
Mai am în san trei pungi cu aur
Rămâi să ne-alungăm tristeţea
Şi setea fără de-alinare
Cu vinul negru de la hanul
Din valea umbrelor fugare.

Ştii tu frumoaso, că ulciorul
Din care bei înfrigurată
E faurit din taina sfântă
Din taina unui trup de fată
L-a faurit cândva olarul
Cel inspirat de duhul rău
Din taina unui trup de fată
Frumos şi cald ca trupul tău.

Înmiresmează-te frumoaso
Ca pe-un altar de mirodenii
Când zarea-i plină de albastru
Când lumea-i plină de vedenii
Şi-atât cât darurile noastre
Mai au pe margini bucurii
Căci mâine în zadar vei bate
La porţi de suflete pustii.

Că mâine-om putrezi-n morminte
Uitaţi, nepomeniţi de nimeni
Căci mâine vor veni olarii
Să fure lut din ţintirime…
Şi trupul tău, care mi-e astăzi
Cel mai iubit dintre limanuri
Va fi un biet ulcior din care
Vor bea drumeţii, pe la hanuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu