PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

luni, 21 aprilie 2014

"SENTIMENTELE TE FAC OM"

..
"As vrea sa am puterea unui inger,
Sa duc iubirea-n fiecare om
Si ura sa o-nchid, sa-i pun catuse,
In negura tacerii, pe veci sa o adorm.
As vrea un nor de ploaie sa pot fi,
Sa spal pacatele din oameni,
Sa las doar bunatatea si iubirea,
Sublimul, fericirea, daruirea.
As vrea o pasare sa fiu,
In zborul meu deasupra lumii,
Ravase de dreptate sa impart,
Pecetluite cu adevarate nume...
Dar nu pot fi nimic din toate astea,
Nici inger, nor, sau pasare maiastra
Sunt ca si voi, in lumea asta vie
De ura, de pacate si de nedreptate"...
..

..
..

..
..
..
..
Nimic nu este mai nobil, nimic mai onorabil,
decat FIDELITATEA.
 FIDELITATEA si ADEVARUL sant cele mai sacre  calitati ale mintii umane.
Îmi pare aşa ciudat
C-avem atâta vreme pentru ură,
Când viaţa nu-i decât o picătură
Între acest moment şi celălalt.

Şi-mi pare trist şi de neînteles,
Că nu culegem flori, că nu iubim,
Că nu privim la cer mai des
Noi, care atât de repede murim.

Opreşte-te o clipă dragul meu,
Din goana ta nebună
Şi uite-te în jurul tău,
Să vezi că viaţa poate fi mai bună.

Să ştii că vreme multă n-ai,
În astă lume să trăieşti
Şi vei lăsa în urmă tot ce ai;
Aşa că-nvaţă să iubeşti.
...
..
,Aproape toate se iarta, nimic nu se uita.Cine te iubeste ,te cauta;cine te vrea iti spune;cui ii e dor de tine, te suna;cine nu...nu!!!"(J K Jerome)
...

""Fi intotdeauna ceea ce esti, iar daca aceasta nu e deajuns pentru cineva, acel cineva nu e deajuns pentru tine! ...."
..
..
""Nu pierde timpul cu cineva care nu e disponibil sa si-l petreaca pe al lui cu tine"”
..
..
..
..
..
..
..
..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu