PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

vineri, 9 mai 2014

PENTRU O ZI FRUMOASA..DE LA PRIETENI,PENTRU PRIETENI..

Fotografie: ZBUCIUMUL SUFLETULUI MEU  !!

Simt cum natura devine pagana 
Si-mi smulge speranta de a te vedea ! 
As vrea sa te tin mereu de mana,
 Sa te strang in brate, desigur, as vrea !

Ma agat de-al tau suflet deschis
 Si-aud un rimt ce-mi pare -nvechit; 
Al meu parca a stat, da,  s-a oprit 
Caci intr-al meu te- am inchis.

As vrea sa opresc neobositul ritm, 
Sa te tin langa mine necontenit, 
Prizoniera as vrea sa te am
 Dar totu-i asemenea ploii pe geam !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu