PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

miercuri, 5 iulie 2017

ZAMBITI VIETII !

"Nu va bate nimeni la usa ta pentru a-ti aduce fericirea.
Nu te va trezi nimeni dimineata ca sa-ti explice cat esti de minunat si ca meriti sa ai tot ce e mai bun.
Nu te va trage nimeni de mana si nici nu te va impinge de la spate pentru a-ti indrepta pasii catre drumul drept.
Nu va lupta nimeni in locul tau pentru reusitele tale si pentru fericirea ta. 
Nu va zbura nimeni in locul tau, asa cum nimeni nu se va prabusi in locul tau.
Da, ai multe de facut. Ai de trait.
Ai de alergat, de zburat, de luptat.
Pentru tine. Pentru ceea ce meriti.
Pentru o viata frumoasa, plina de pace, de fericire si de iubire !"

IRINA BINDER



  1. Zâmbiţi vieţii! 🌹 

"Un zâmbet este adesea esențialul. Ești plătit cu un zâmbet. Ești răsplătit cu un zâmbet. Ești însuflețit de un zâmbet." 

– Antoine de Saint-Exupery











4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULTUMESC PRETIOASA DOAMNA SI PRIETENA! TOATE CELE BUNE VA UREZ SI EU.
      FELICITARI PENTRU BLOGUL MINUNAT .

      Ștergere
  2. Mulțumesc mult!
    Așa este și pe blogurile dvs
    Mult frumos!!,
    Felicitări,un an minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să-i mulțumesc Wiccanului Dumei pentru marele său ajutor. Fiica mea era adânc în dependența de droguri, am încercat dezintoxicare și totul pentru a o face să se oprească, dar nimic nu a funcționat, am plâns mult pentru toată situația pentru că simțeam că am eșuat ca mamă. Dar totul s-a schimbat după ce am găsit un comentariu pe internet despre Wiccan Duma care ajută oamenii. Sunt fericit că fiica mea este eliberată de dependența de droguri acum cu ajutorul Wiccan Duma, vă spun că vă mulțumesc Wiccan Duma pentru vrăjile voastre puternice..Nu știu situația dvs., dar vă asigur că puteți obține ajutor pentru a opri dependenta. , opriți obsesia, opriți depresia, opriți abuzul. Vă las e-mailul lui Wiccan Duma: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp +2348155926512

    RăspundețiȘtergere