PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

marți, 26 noiembrie 2013

DE PE BLOGURI...

......

…iar în nopţile târzii,
dacă nu mai poţi să vii,
dă-ne Doamne jucării
şi fă-ne din nou copii…
.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&...
 versurile dăltuite în crucea de marmură de la mormântul Veronicăi Micle.

„ ŞI PULBERE ŢĂRÎNĂ
 DIN TINE SE ALEGE
 CĂCI ASTA E A LUMII
 NESTRĂMUTATĂ LEGE
 NIMICUL TE ADUCE
 NIMICUL TE REIA
 NIMIC DIN TINE-N URMĂ
 NU VA  RĂMÎNEA ” 

VERONICA MICLE
 4 VIII 1889
...&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&.
CATRE PRIETENI..
 „Dacă vreodată îţi va fi dor de mine, caută-mă! Te voi aştepta cu braţele deschise;
 Dacă vreodată vei fi trist, flămând şi însetat, vino! Îţi voi da toată dragostea mea;
 Dacă mă cauţi şi nu răspund, vino cât mai urgent, am mare nevoie de tine!”
...&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
" Nu pot sa cred ca vreau sa pot dar pot sa vreau sa pot sa cred ca vreau sa cred ca pot sa vreau desi nu cred ca vreau sa pot dar pot cand vreau sa pot sa cred"
...&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu