PENTRU MAI TARZIU

PENTRU MAI TARZIU
"Este bloggingul un viciu, dă dependență? Nu ar trebui să devină aşa ceva, dacă l-am aşeza cu grijă în balanţa echilibrată a tuturor acţiunilor noastre. Blogul este un spaţiu personal unde împart din ceea ce văd, experimentez, lucrez, descopăr, trăiesc şi cred, alături de cei care mă citesc. E un fel de portavoce prin care lansez idei, tematici de dezbătut, exprim puncte de vedere, centrez imagini într-un context creat şi invit la dialog decent, constructiv pe toţi cititorii mei."

joi, 19 decembrie 2013

VA PREZINT OLTENIA !VA PREZINT CRAIOVA !


  




N-aş putea să ascund că de Ion Minulescu mă animă şi simpatie regională... Poetul era oltean din Slatina. Pentru tot ce-i oltenesc am o slăbiciune congenitală. De-abia ieşiţi din precupeţie, juveţii de peste Olt, deştepţi, îndrăgiţi şi independenţi, au dat dovezi de sensibilităţi şi o scriptură renovatoare, îmi convine să cred, de cea mai originală calitate. Oltenii-s febrili, valahi şi Minulescu e Mistralul lor. Lăutarii de Jii, struniţi-vă viorile şi cântaţi! Poetul nu a murit!

 



Previzualizaţi
IMAGINI DIN CRAIOVA ,EPIGRAME  ..CITATE  DESPRE OLTENI !

După buget

Cum se ştie, de Crăciun,
Gătim tot ce e mai bun.
În ăst an mă lăfăiesc
Doar cu prazul oltenesc.epigramă de  

Olteanul si prazul

Olteanul schimbă macazul,
Nu mai "laminează" prazul...
Îl ia gata laminat
De la Market, importat...
- Nu mai merită efortul,
Că... ne-a năpădit importul...



Olteanul  

Olteanul, ca argintul lunecos
Ce-şi cântăreşte fiece cuvânt,
Nu are trupul altora, vânjos,
Doar rădăcini ce-l leagă de pământ.

Olteanul în eternitate

Cântă sfinţi din alăute
Iară îngerii la nai:
Cu o cobiliţă-n spate
Umblă un oltean prin rai.
  

Proverbială

Este-o vorbă oltenească
Care s-a întins cu anii:
Că nu pot ca să vorbească
Avocaţii cât pot banii

  Se poate că poezia pură este o rugăciune, însă eu ştiu că rugăciunea bătrânilor noştri olteni era o formă a meditaţiei - adică o... tehnică filosofică.citat din 




Zaibărul oltenilor


Un vin mai bun ca ăsta nu e,
Dar nu-l pot promova în U. E.,
De-aceea vinul ghiurghiuliu,
Va fi de-acuma... prăzuliu!
epigramă de  (august 2006)



Apele Jiului

Vântură cerul departe
valurile ce se sparg
gândurile vin din larg
de-mi leagă zarea'n catarg
trecutul îmi zace oltean
în fluturi de ape mărgean
ies din Jiuri materne
iubirile mele eterne.
m-apasă Jiul în coastă
fereastră spre'ntinderea vastă
zările lumină
din a Băniei grădină.

Uniunea Europeană şi oltenii

- Cu UE, n-o s-avem belele,
Zicea un oltenaş cu haz,
Dar vrem pe steag, în loc de stele,
Să fie pus un snop de praz!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu